Splošni pogoji poslovanja

Piškotki

O piškotkih, ki jih uporabljamo na spletni strani, se lahko podrobneje seznanite tukaj: Politika uporabe piškotkov


Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Gumitehna so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje Gumitehna d.o.o., Savska Loka 22, 4000 Kranj (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kranju pod reg. št. 1/06333/00 dne 14.12.1998, matična številka: 1358405, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI72269804, direktor podjetja je Boris Bulić.


Registracija uporabnika

Za oddajo naročila se vam ni potrebno registrirati v kolikor se želite registrirati naredite registracijo uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na˝Prijava˝ desno zgoraj in na novi strani kliknite gumb ˝REGISTRIRAJ SE˝ in sledite navodilom: izpolnite polja v okencih z * in pritisnite na gumb “Potrdi” in po elektronski pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite) ko ste v spletni trgovini prijavljeni, desno zgoraj kliknite na ˝Moj račun˝ in nato v levem delu v rubriki Moj račun kliknite ˝Podatki o profilu˝ kjer se vam odpre okno kamor vnesete trenutno geslo in dodate kljukico pod ˝Spremeni geslo˝ in se vam odpreta dva polja kjer vpišete novo geslo in potem kliknete gumb ˝Shrani˝.
Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom.
Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?.

Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo “Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta”.



Nakup


Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj v košarico". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, kliknite na nakupovalni voziček ter nato na modro obarvan "plus" pod nazivom izdelka, če pa želite količino povečati, kliknite na modro obarvano "pisalo" kjer v novem oknu lahko popravljate količino.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom "Zaključek nakupa". Odpre se vam novo okno kjer vpišete v polja z * vaše podatke, izberete način dostave ter način plačila in dodate kljukico pod ˝Strinjam se s pogoji poslovanja˝ in oddate naročilo.

Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb "Oddajte naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju.

Zgodovina nakupov
V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na "Moj profil". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Moji nakupi".


Cene in stroški dostave


Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Stroški dostave pošiljk znašajo 3,66€. Pri naročilu v vrednosti nad 100,00€ stroške pošiljanja krije ponudnik.

Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.


Načini plačila in čas dostave


Spletna trgovina je zasnovana na plačilu po povzetju. Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku v 1 do 2 dneh dostavil naročeno blago. V kolikor v trenutku nakupa blaga iz kateregakoli razloga ne bo na zalogi, bo ponudnik o tem obvestil uporabnika. 


Reklamacije


Reklamacije sprejemamo le v pisni obliki. Ponudnik se zavezuje. Da bo v roku 5 dni potrdil prejem reklamacije. Hkrati bo uporabnika obvestil koliko časa bo potreboval za rešitev postopka.

Blaga, ki se meri, tehta (cevi, plošče, umetno usnje,…), skratka reže, ni mogoče vrniti.

Ponudnik se bo prizadeval pri svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Uporabniku priporočamo, da se v primeru nejasnosti oziroma dvoma, posvetuje z odgovornimi v podjetju Gumitehna d.o.o. Z veseljem bomo skušali pomagati.


Pravica do odstopa od nakupa in vračila blaga


V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.

Blago morate vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Gumitehna d.o.o., Savska Loka 22, 4000 Kranj. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine brez stroškov pošiljanja, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo.


Vračilo poškodovanih pošiljk


V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.


Stvarna napaka


Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Varovanje podatkov


Ponudnik se zavezuje, da bo skrbno varoval osebne podatke uporabnika. Osebne podatke bo ponudnik uporabil izključno za poslovanje spletne trgovine in ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Kupec se s strinjanjem s pogoji poslovanja zaveže, da lahko podjetje Gumitehna uporablja pridobljene podatke za namene trženja, anketiranja in vzorčenja.
Kupec lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik preneha uporabljati osebne podatke.
Z vsemi osebnimi podatki bo podjetje ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vaši podatki so zaščiteni pred zlorabami in se ne bodo posredovali tretjim osebam.

Veleprodaja


Spletna trgovina je namenjena izključno za maloprodajne kupce, vsi veleprodajni kupci se obrnite na našo komercialo.